loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

الیاسون

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم در قسمت پزشکی سایت جسارت.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

حسودی,حسودی رایسا,حسودی به انگلیسی,به جاریم حسودیم میشه,به دوستم حسودیم میشه,حسودیشون میشه همه به ما,دانلوداهنگ حسودی ابی,حسودی عشقی,حسودی عشقمون,حسودی عشقت,حسودی در عشق,حسودی به عشق,حسودی به عشق,حسودی ب عشق,حسودی و عشق,عکس حسودی عشق

 حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق

گاهی اوقات اضطراب و حسادت خود را در غالب بازجویی آشکار می سازد

حسودی

خیلی از افراد هستند که از حسادت رنج می برند و بزرگترین ضربه حسادت کردن به خود فرد است.حالا اگر  می خواهید میزان حسادتتان را بسنجید؟با این تست مشخص می شود چه قدرحس حسادت در وجودتان هست با ما همراه باشید این تست یه منظور آشنایی شما با میزان حس حسادتی که در وجودتان است تهیه شده است. لطفا به سوالات آتی با سه گزینه الف،ب،ج جواب دهید.

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق 

حسادت عبارت است از یک احساس منفی که با دیدن امتیازی که ما نداریم یا آرزو داریم که فقط خودمان آن را داشته باشیم، به ما دست دهد

درمان حسودی

۱. دوستتان با همان شلوار جینی که شما تمام تابستان را صرف پس انداز کردن پولتان برای خرید آن کرده اید راهی مدرسه شده است.مطمئن هستید که مادرش آن را برایش خریده است شما چه می کنید:
الف: یک نمایش جلوی دوستانتان راه می اندازید و به او می گویید: که تا چه حد بچه ننه و لوس است!

ب: به او می گویید که از این شلوار خوشتان امده اما پس از آن رفتار بدی خواهید داشت چرا که او می داند شما برای نخستین بار این شلوار را دیده و پسندیده بودید؟

ج: بسیار خوشحال می شوید و عصر به فروشگاه می روید تا یک شلوار بهتر بخرید.

۲. همان طور که با همسرتان در پارک مشغول قدم زدن هستید ناگهان همسرتان با یکی از دوستان دوران دانشگاهش برخورد می کند و با اوشروع به خوش و بش می کند. شما چه می کنید؟
الف: با او دوست می شوید و به او حسادن نمی کنید چون دلیلی برای این کار نمی بینید.

ب: به طرف همسرتان رفته و با او شروع به صحبت کرده و و جود دوستش را نادیده می گیرید.

ج: خیلی خونسرد و در کمال شادی او را پذیرفته و به خانه دعوت می کنید.

۳. در اعیاد مختلف و یا جشن تولدها، همیشه به دنبال آن هستید که شما و یا خواهر یا برادرتان هرکدام چقدر هدیه گرفتید؟
الف: ما همیشه در ذهن خود این مسائل را مرور می کنیم اما والدینما هیچ گاه بین ما فرق نمی گذارند چون اخلاق ما را می دانند.

ب:نه!، اما سال گذشته من کمترین هدایا را دریافت کردم.

ج: نه!، همه چیز خوب است و کسی در مورد این مسائل سخت نمی گیرد.

۴. شما برای گرفتن یک پست خوب در تیم فوتبال مدرسه ، با یک نفر دیگر در رقابت هستید. او سرانجام موفق می شود با یک حرکت جالب این موفقیت را به دست آورد عکس العمل شما چیست؟
الف: می فهمید که او بازیکن بهتری است و در نتیجه به تصمیم مربی خود احترام می گذارید.

ب: به سختی می جنگی. یک نفر در وجودتان می گوید: اگر نمی توانی رقیب را کنار بزنی، سعی کن به او صدمه بزنی.

ج: تیم را ترک می کنید، شما بهترین هستید و این را می د انید. حتما مربی با شما دشمنی دارد.

۵. بهترین دوستتان از این که در امتحان ریاضی (الف) گرفته است بسیار هیجان زده است ولی شما در همان درس (ب) گرفته اید وقتی از شما راجع به امتحان می پرسد پاسخ شما چیست؟
الف: او سوالی نخواهد کرد، زیرا می داند که شما دوست ندارید نمرات خود را با دیگران مقایسه کنید.

ب: به او می گویید (ب) گرفته ام ولی به این نمره افتخار میکنم چون از ترم قبل بهتر شده است.

ج: به او می گویید: (الف) گرفته اید و از این که همیشه او از شما برتر است به شدت عصبانی هستید.

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق

حسادت وقتی به وجود می‌آید که شخص احساس کند آنچه دارد، کمتر از آن چیزی است که باید داشته باشد.

چطور حسودی نکنم

ارزیابی تست

اکنون جواب های خود را در جودل آتی منظور فرمایید:
سوال(۱)        الف(۱۰)      ب (۵)           ج(۳)
 سوال(۲)       الف(۵)        ب(۱۰)          ج(۳)
سوال (۳)       الف(۱۰)      ب( ۵)           ج(۳)
سوال (۴)       الف(۳)        ب (۵)          ج(۱۰)
سوال (۵)       الف(۵)        ب(۳)           ج(۱۰)

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق

هیچ‌چیزی وجود ندارد که باعث حسادت نشود؛ مادی یا غیرمادی! به‌طور کلی، وقتی انسان حسودی می‌کند که آنچه دیگری دارد برایش ارزش داشته باشد؛ مثلا کسی که حوصله کار با کامپیوتر را ندارد، به کسی که این کار را می‌کند، حسودی نخواهد کرد

بیماری حسودی

تحلیل نتایج تست
اگر امتیاز شما بین ۳۵ تا ۵۰ باشد: حسادت، حسی بسیار قوی در شما است. به عبارتی شما بسیار خسود هستید و تقریبا هیچ کس و هیچ چیز را به غیر از خودنمی توانید ببینید و این بدترین نوع تحلیل در مورد دیگران است. شما هیچ گاه از زندگی لذت نمی برید چرا که همیشه در انتظار عکس العمل دیگران هستید. به یاد داشته باشید یک فرد حسود در درجه اول باید خود را ناراحت کند تا بتواند دیگران را ناراحت کند. شما خیلی زود پیر می شوید. به اعصاب خود مسلط باشید و این فکر را در ذهن خود بپرورانید که دیگران هم می توانند جایگاهی بهتر از شما کسب کنند.

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق 
حسادت ویژگی رفتاری و شخصیتی ارثی نیست و در نتیجه با ایجاد و اجرای راهکارهای مناسب در خانواده و اجتماع می‌توان مانع پیشرفت و حتی بروز آن شد. بنابراین عوامل محیطی از دوران کودکی و در مراحل رشد باعث آن می‌شوند.

راه درمان حسودی

اگر جمع امتیازات بین ۲۰ تا ۳۵ باشد: شما می توانید فردی حسود باشید اما همیشه در چنین مواقعی اجازه دهید که احساسات شما کاملا جایگزین احساسات قبلی شوند و سپس عمل متقابل را انجام دهید و یا از آنجایی که حسادت همیشه بر پایه ی درک نادرست از موضوعی استوار است باید از یک دوست فهیم کمک فکری بخواهید.

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

حسودی , درمان حسودی , چطور حسودی نکنم , حسودی در عشق 

کسانی بیشتر حسادت می‌کنند که توانمندی‌های خودشان را دست‌کم می‌گیرند

راه های درمان حسودی

اگر جمع امتیازات زیر ۲۰ باشد: زندگی به کام شماست. هیچ چیز نمی تواند مانع رفتار و کردار درست شما شود. شما تقریبا با حسی به نام حسادت بیگانه اید و سعی می کنید آن را به زندگی خود راه ندهید چون می دانید که زندگی شما را ویران خواهد کرد. به شما باید تبریک گفت. دوستان از مشورت و همفکری بدون غرض شما لذت می برند و شما گل سرسبد تمام مجالس دوستانه هستید.

درمان حسودی + چطور حسودی نکنم

بازدید : 253 تاریخ : شنبه 15 مهر 1396 زمان : 20:39 نویسنده : الیاس نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن در سایت جسارت.امیدواریم این مطلب از قسمت پزشکی و سلامت سایت جسارت مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

یوگای صورت,یوگای صورت، جادوی جوانی,یوگای صورت+pdf,یوگای صورت,یوگای صورت برای گونهذاری,یوگای صورت دانلود,یوگای صورت+گونه,یوگای صورت تصویری,یوگای صورت برای خط خنده,یوگای صورت چیست؟,آموزش یوگای صورت Pdf,یوگای صورت برای چاقی صورت,یوگای صورت جهت گونه گذاری,دانلود رایگان یوگای صورت,دانلود یوگای صورت,دانلودکتاب یوگای صورت,یوگای صورت برای گونه,آموزش یوگای صورت تصویری,یوگای صورت به صورت تصویری,آموزش یوگای صورت بصورت تصویری

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

امروزه یوگای صورت روشی است سنتی و کهن برای زیبایی و جوانی پوست و چهره در میان شرقی ها ، ورزشی موثر که یکی از دلایل زیبایی و جوانی ماندگار آنهاست.

یوگای صورت

امروزه ورزش یوگای صورت  یکی از پرطرفدارترین ورزشها برای زیبایی است چون این ورزش پوستهای چروک را صاف میکند و از پوستهای جوان نیز محافظت میکند تا دچار پیری پوست نشود تا جاییکه حتی بازیگران هالیوود نیز این ورزش را جایگزین بوتاکس کرده اند چون بوتاکس عوارض دارد ولی این ورزش نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه مفید هم هست امروز برای شما ۹ روش جدیداز یوگای صورت را به شکل تصویری آموزش میدهیم

یوگای صورت در حال حاضر یکی از روشهای پرطرفدار  زیبایی پوست است. طرفداران این روش معتقدند که این تمرین ها  پوست را صاف و نرم میکند ، و خطوط چهره را از بین برده و به حفظ سلامت و درخشندگی پوست کمک می کند.

بوتاکس را فراموش کنید ، چین و چروکهای صورت را با یوگای صورت از بین ببرید. این تمرینات شاید به نظر مسخره بیاید اما این روش روی پیری پوست صورت تاثیر خوبی دارد.شاید شما با فیگور “lotus ” ( نیلوفر آبی ) و ” ‘downward-facing dog’ ” ( خمیازه سگ )آشنایی داشته باشید اما حالت های جدیدی در یوگا به تازگی ایجاد شده است. اسم حالت “جغد” و یا ” ماهی بادکنکی ” را تا به حال شنیده اید؟ می خواهیم فیگورهای جدید یوگای صورت را به شما آموزش دهیم .

یوگای چهره یا صورت یکی از روش های زیبایی زمان ما محسوب می شود. طرفداران این سبک معتقدند که چین و چروکها را از بین برده و خطوط آرواره را صاف می کند و به علاوه به کاهش فشار چشم و سردرد نیز کمک می کند. بسیاری از هالیوودی ها من جمله جنیفر آنیستون از این تمرینات به عنوان سلاحی علیه پیری پوست یاد می کند.

متخصصین پوست انگلیسی دانیل کالینز و جولیا آناستیزیو ،نخستین مربیان یوگای صورت به شمار می روند. جولیا یک برنامه ۲۰ دقیقه ای به شما آموزش می دهد که معتقد است می تواند صورت شما را برای همیشه تغییر دهد.
این تمرین جوری طراحی شده که بایستی ۶ مرتبه در هفته انجام شود او عقیده دارد که این برنامه در طی ۷ روز تغییرات خود را روی پوست نشان می دهد. علاقمندان این تمرینات نیز می گویند که این تمرینات تا ۵ سال صورت را جوانتر نشان می دهد و بسیار بهتر از بوتاکس کردن است. این تمرینات را به صورت نشسته می توانید انجام دهید. مثلا زمانی که در پشت ترافیک گیر کرده اید اما بعضی از حرکات مثل ” زرافه ” را بهتر است وقتی تنها هستید انجام دهید.

قضیه این است که در این تمرینات از طریق یک سری حرکات خاص، شما پوست صورت را منقبض می کنید. همچنین این روش باعث تولید کلاژن و پروتئین می شود که باعث ارتجاعی شدن پوست می گردد و آنرا جوانتر و پرتر نشان می دهد.

دکتر جولیا معتقد است که از آنجایی که بوتاکس و عمل های زیبایی همراه با خطراتی همراه است یوگای صورت در حال فراگیر شدن می باشد.
یوگای صورت با حفظ زیبایی و جوانی تان مثل زمانی که آرایش می کنید به شما اعتماد به نفس می دهد با این تفاوت که صورتتات طبیعی تر از زمانی که آرایش می کنید به نظر می رسد. البته برخی هم در این زمینه تردید دارند شاید بهتر باشد خودتان امتحان کنید :

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

حالت جغد در یوگای صورت

انگشتها را به شکل حرف C انگلیسی در دوطرف چشم ها قرار دهید. سپس پیشانی را ریلکس کرده وچشم ها را کاملا باز کنید . سه بار این کار را به اندازه ۱۰ ثانیه انجام دهید .حرکت ” جغد ”  یکی از مهمترین تمرینها به شمار می رود. در حالیکه “C” را با انگشتان در دو طرف چشم ایجاد می کنید باید کاملا با آرامش و چشمانی کاملا باز اینکار را انجام دهید.همچنین با این حرکت در زمانی که چشمها را به طرف بالا حرکت می دهید نباید پیشانی تان دچار چروک شود.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

انجام حرکات دقیق یوگای صورت به چند دسته تقسیم می شوند که در این بخش مراحل انجام بهترین روش برای جلوگیری و رفع چین و چروک عمیق روی پیشانی را به صورت تصویری مشاهده خواهید کرد

حالت هفتم در یوگای صورت

با انگشتان خود دو نماد پیروزی ” V” در دو انتهای ابروها ایجاد کرده و چشمانتان را چپ کنید. به خودتان آرامش داده و این حرکت را برای ۶ بار تکرار کنید. برای ده ثانیه چشمانتان را با فشار بسته نگه داشته و سپس ریلکس کنید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

یوگای صورت یکی از بهترین ورزش ها برای جلوگیری و حتی رفع چین و چروک روی پوست است ، روشی که شاید قرن هاست شرقی های زیبا پوست از ان استفاده می کنند 

چرخش چشمها در یوگای صورت

انگشت حلقه را در انتهای ابروها قرار داده . و به آرامی از گوشه تا پایین چشم به همه جا ضربه بزنید عین همین حالت را در جهت مخالف یعنی از داخل به بیرون انجام دهید. در نهایت با ملایمت چهار مرتبه ، زیر چشم را به سمت خارج از بینی بکشید

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

 یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

با حرکت ملایم پیشانی آغاز کنید . با فشارهای ملایم روی پیشانی چروک های افقی پیشانی را تحریک کنید و تنش در این قسمت را از بین ببرید.

ماهی بادکنکی در یوگای صورت

لپها را باد کرده و تا جایی که ممکن است دهان را کوچک کنید. برای ۳۰ ثانیه به آرامی با دستها به لپها ضربه بزنید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

روی پیشانی تمرکز کنید و فکر کنید که این قسمت مثل یک شیشه ظریف و شکننده است

حرکت زرافه در یوگای صورت

در حالی که گردن را می کشید سر را به عقب خم کنید. سر را پایین آورده و دوبار دیگر این حرکت را تکرار کنید. سپس لب پایینی را به سمت جلو ببرید دستها را روی گردن گذاشته و چانه را بالا ببرید.گوشه های لب را به سمت پایین بکشید. این حالت را به اندازه ۴ نفس عمیق انجام دهید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

یوگای صورت شامل یک سری تمرینات ورزشی و حرکات یوگا برای تقویت عضلات صورت است که باعث رفع چین و چروک پوست و افزایش نشاط و انرژی صورت می‌شود.

لپ همستر در یوگای صورت

یکی از لپها را باد کرده و لبها را غنچه کنید. هوا را به مدت ۳۰ ثانیه از یک لپ به لپ دیگر منتقل کنید .

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

یوگای صورت در ابتدا کمی به نظر عجیب می‌آید اما تعجب نکنید

حرکت فک در یوگای صورت

به آرامی در مسیر خط چانه ها سه بار پوست را به سمت گوش بکشید. انگشتها را در زیر خط چانه قرار داده و در مسیر خط چانه به گوش پوست را ۳ مرتبه بکشید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

ماهیچه‌های صورت نیز مانند سایر اندام بدن تحت تاثیر حرکات ورزشی قرار می‌گیرند

بوسیدن آسمان در یوگای صورت

سر را به سمت عقب کج کنید و ده مرتبه به سمت بالا ببوسید. ( واقعا صدا دار ببوسید ). ریلکس کنید و یک نفس عمیق کشیده و همراه با یک بوسه به روبرو نفس را بیرون دهید. کمی صبر کرده و دو بار دیگر این کار را تکرار کنید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

 یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

حرکات یوگا علاوه بر اینکه انرژی و شادابی چهره را بالا می‌برد می‌تواند به از بین بردن چین و چروک صورت نیز بسیار کمک کند.

آرامسازی در یوگای صورت

به آهستگی با نوک انگشتان به تمامی نواحی صورت ضربه بزنید سپس به آرامی با کف دست صورت را بمالید تا گرم شود و سپس دست هارا روی چشمان بسته خود نگه دارید. یک نفس عمیق بکشید و کلیه عضلات صورت را شل کنید. یک نفس آخر برای پایان کار بکشید. یاد آوری می کنیم قبل از اینکه کارمان را شروع کنیم ، درست است که شما از انگشتانتان به جای وزنه های باشگاه بدنسازی برای فشار دادن به صورت استفاده می کنیداما باید با ملایمت این کار را انجام داده مخصوصا برای ماهیچه های اطراف چشم که نازک تر و ظریف تر هستند. گرچه بیشتر ۵۷ ماهیچه صورت و گردن کوچک هستند و نیازی ندارند که زیاد کشیده شوند تا نتیجه را ببینید.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

یوگای صورت,یوگای صورت ، جادوی جوانی , یوگای صورت+pdf , یوگای صورت , یوگای صورت برای گونه گذاری

یوگا برای صورتی که در طول روز پر از تنش و استرس بوده، آرامش می‌آورد و عضلات صورت را به حالت اولیه و طبیعی خود برمی‌گرداند و در اینحالت، دیگر نیاز به بوتاکس و جراحی پلاستیک وجود نخواهد داشت

چند تا از این حرکات را شاید دیده باشید که مادربزرگتان انجام می دهد. مثلا ضربه زدن به گونه ها و یا کشیدن پوست در امتداد خط چانه به سمت گوش .به مرحله آرامسازی نهایی که می رسید : یعنی به تمامی نقاط صورت ضربه وارد کرده سپس با یک نفس عمیق کار را تمام می کنید.حالا فکر می کنید که جوانتر شده اید؟ شاید کمی صورتتان قرمز شده باشد ! یک هفته تمرین تفاوت فاحشی را در صورت به وجود نمی آورد پس تمریناتتان را ادامه دهید .به هر حال اگر زنی را دیدید که آسمان را می بوسد ، یا مثل دیوانه ها داخل ماشین شکلک در می آورد بدانید که یوگای صورت در حال همه گیر شدن است.

دانلود کتاب آموزش تصویری ورزش یوگای صورت برای گونه گذاری چاق شدن

بازدید : 342 تاریخ : شنبه 15 مهر 1396 زمان : 16:53 نویسنده : الیاس نظرات (0)

شعر در مورد امام علی

شعر در مورد امام علی,شعر در مورد امام علی شهریار,شعر در مورد امام علی کودکانه,شعر امام علی غدیر,شعر در مورد امام علی برقعی,شعر در مورد امام علی ولادت,شعر در مورد امام علی عربی,شعر در مورد امام علی ترکی,شعر در مورد امام علی میلاد,شعر در مورد امام علی تولد,شعر شهریاردرباره امام علی,امام علی در شعر شهریار,شعر شهریار در مدح امام علی,شعر معروف شهریار درباره امام علی,شعر شهریار در مورد امام علی ع,شعر استاد شهریار برای امام علی,متن شعر شهریار امام علی,شعر کودکانه اول امام علی,شعر در مورد امام علی به زبان کودکانه,شعر امام علی برای کودکان,شعر کودکانه درباره امام علی,شعر کودکانه درمورد امام علی,شعر کودکانه میلاد امام علی,شعر کودکانه در وصف امام علی,شعر کودکانه درباره تولد امام علی,شعر کودکانه درباره ولادت امام علی,شعر در مورد امام علی و غدیر,شعر ولادت امام علی برقعی,شعر در مورد امام علی حمیدرضا برقعی,شعر برقعی درباره امام علی,شعر برقعی برای امام علی,شعر برقعی در وصف امام علی,شعر حمیدرضا برقعی درباره امام علی,شعر حمیدرضا برقعی برای امام علی,شعر ولادت امام علی علیه السلام,شعر ولادتی امام علی,شعر ولادت امام علی النقی الهادی,شعر ولادت امام علی وروز پدر,شعر در مورد ولادت امام علی سازگار,اشعار امام علی عربی,شعر امام علی سهیل عرب,شعر عربی درباره امام علی,شعر عربی ولادت امام علی,شعر عربی درمورد امام علی,شعر عربی شهادت امام علی,شعر عربی در وصف امام علی,شعر عربی فی مدح امام علی,شعر عربی درباره ی امام علی,شعر شهادت امام علی ترکی,اشعار مدح امام علی ترکی,شعر ترکی امام علی ع,شعر ترکی درباره امام علی,شعر ترکی برای امام علی,شعر ترکی از امام علی,شعر ترکی درمورد امام علی,شعر ترکی شهادت امام علی (ع),شعر نوحه ترکی شهادت امام علی,شعر میلاد امام علی ع,شعر میلاد امام علی و روز پدر,شعر میلاد امام علی علیه السلام,شعر میلاد امام علی النقی,شعر میلاد امام علی نقی,شعر کودکانه تولد امام علی,شعر درمورد تولد امام علی

\"شعر 

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد امام علی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

شعر در مورد امام علی

ﮔﻔﺘﻢ ﻋﻠﯽ، از ﺟﺎی ﺧﻮد ﺑﺮﺧﺎﺳﺘﻢ

از او ﻣﺪد، در راه ﺣﻖ ﻣﯽﺧﻮاﺳﺘﻢ

ﮔﻔﺘﻢ ﻋﻠﯽ، ﺗﺎ آﻓﺘﺎب از ﻧﻮ دﻣﯿﺪ

ﺑﺎ ﯾﺎد او، ﻏﻢ از دل ﻣﻦ ﭘﺮ ﮐﺸﯿﺪ

ﮔﻔﺘﻢ ﻋﻠﯽ، ﭼﻮن روز ﻧﻮ آﻏﺎز ﺷﺪ

ازﯾﺎد او، ﻫﯽ زد دﻟﻢ ﺑﺮ اﺳﺐ ﺧﻮد

ﮔﻔﺘﻢ ﻋﻠﯽ، ﺑﺎ اﺳﺐ دل ﺑﺮ ﺗﺎﺧﺘﻢ

ﻣﻦ راه را ﺑﺎ ﯾﺎدش آﺧﺮ ﯾﺎﻓﺘﻢ

\"شعر

شعر امام علی

ﺑﺒﯿﻦ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ، ﭘﺮ از ﺧﯿﺎل و ﺧﻮاﻫﺶ اﺳﺖ

ﻣﻦ آن ﯾﺘﯿﻢ ﮐﻮﭼﮑﻢ ﮐﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﻧﻮازش اﺳﺖ

اﮔﺮ ﻧﻮازﺷﻢ ﮐﻨﯽ، ﭼﻮ ﻏﻨﭽﻪ ﺑﺎزﻣﯽﺷﻮم

ﺑﺮای ﯾﮏ ﻧﮕﺎه ﺗﻮ، ﭘﺮ از ﻧﯿﺎز ﻣﯽﺷﻮم

ﺗﻮ اوﻟﯿﻦ ﺳﺘﺎره ای، در آﺳﻤﺎن ﻗﻠﺒﻬﺎ

ﺟﻬﺎن ﻧﺒﻮد، ﺑﻮده ای، ﺗﻮ در ﺟﻬﺎن ﻗﻠﺐ ﻫﺎ

ﺑﺮای درک روح ﺗﻮ، ﭼﻘﺪر ﮐﻮدﮐﻢ ﻫﻨﻮز

ﺗﻮ از دﯾﺎر ﮐﻌﺒﻪ ای، ﭼﻮ ذره ﮐﻮﭼﮑﻢ ﻫﻨﻮز

ﺗﻮ از دﯾﺎرﮐﻌﺒﻪ ای، ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﺳﻮی ﺗﻮ ﺧﻮش اﺳﺖ

ﺗﻮ ﺑﻮی ﮐﻌﺒﻪ ﻣﯽ دﻫﯽ، ﭼﻘﺪر ﺑﻮی ﺗﻮ ﺧﻮش اﺳﺖ

ﺗﻤﺎم ﺗﺎر و ﭘﻮد ﻣﻦ، ﮔﺪای ﺗﻮﺳﺖ ﯾﺎ ﻋﻠﯽ (ع)

ﺳﺮاﺳﺮ وﺟﻮد ﻣﻦ، ﻓﺪای ﺗﻮﺳﺖ ﯾﺎ ﻋﻠﯽ (ع) 

\"تعبیر

شعر در مورد امام علی شهریار

مکه  شد پر از … خنده و سرور

مکه شد پر از  … بوی عطر و نور

شد تولد …  حضرت علی (ع)

شد تولد …  بهترین ولی

شیعه علی (ع) … بوده رستگار

دشمن علی (ع) … شده زشت و خوار

مهر او نشست … توی قلب من

روز و شب از او … گفته ام سخن

ای علی(ع) تویی …  رهبر و امام

صحبت تو هست … بهترین کلام

مهرت ای علی(ع) … از سعادت است

یاد و نام تو … یک عبادت است

\"شعر

شعر در مورد امام علی کودکانه

ﯾﮑﯽ ﺑﻮد و ﯾﮑﯽ ﻧﺒﻮد و ﺧﺪا ﺑﻮد

ﺧﺪا ﺑﻮد و ﺧﺪا ﺑﯽاﻧﺘﻬﺎ ﺑﻮد

ﺧﺪا ﻣﯽﺧﻮاﺳﺖ دﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ

ﻣﺤﻤﺪ (ص) در زﻣﯿﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ

ﻋﻠﯽ (ع) را از ﺑﻬﺸﺖ آورد در ﺧﺎک

ﺑﻪ ﺧﺎک ﺗﺸﻨﻪ، او ﭼﻮن ﭼﺸﻤﻪ ﭘﺎک

ﭼﻮ آﻣﺪ، ﮐﻌﺒﻪ ﺷﺪ ﮔﻬﻮاره او

روان ﺷﺪ آﯾﻪ ﻫﺎ درﺑﺎره او

ﻋﻠﯽ (ع) ﺑﺎ ﻏﺼﻪ و ﻏﻢ آﺷﻨﺎ ﺑﻮد

ﻋﻠﯽ (ع) ﺑﺎ درد ﻣﺮدم آﺷﻨﺎ ﺑﻮد

ﺑﺮای ﺑﯽﭘﻨﺎﻫﺎن آﺷﯿﺎن ﺳﺎﺧﺖ

ﺑﺮای ﺑﯽﻧﻮاﯾﺎن ﺳﻔﺮه اﻧﺪاﺧﺖ

ﺟﺪا از او ﻣﮑﻦ ﻣﺎ را، ﺧﺪاﯾﺎ

در اﯾﻦ دﻧﯿﺎ و آن دﻧﯿﺎ، ﺧﺪاﯾﺎ!

در اﯾﻨﺠﺎ از ﺑﺪیﻫﺎ دورﻣﺎن کن

در آﻧﺠﺎ ﺑﺎ ﻋﻠﯽ (ع) ﻣﺤﺸﻮرﻣﺎن ﮐﻦ

\"شعر

شعر امام علی غدیر

مبادا دشمنی ها پا بگیرد

حدیث نفس، در دل جا گیرد

هر آن کس را که من مولای اویم

مبادا جز علی مولا بگیرد!

\"شعر

شعر امام علی برقعی

نگین حلقه دنیا غدیره

زمین را گنج بی همتا غدیره

بگو ای نوح با مردم:‌ بیایید

ولایت کشتی و دریا غدیره

\"شعر

شعر امام علی ولادت

امروز گلی شگفته در عالم شد

کز مقدم پاک او جنان خرم شد

در پیش علی دم از مسیحا کم زن

عیسی ز دم علی مسیحا دم شد

\"شعر

شعر امام علی عربی

شب از تنهایی اش لبریز می شد

فضای کوفه وهم انگیز می شد

علی وقتی که سر در چاه می برد

میان چاه رستاخیز می شد

\"شعر

شعر امام علی ترکی

سجده و اشک و استغاثه علی

شرف و عزت و حماسه علی

هر چه خوبی که آفریده خدا

همه یک جا شده خلاصه: علی

\"شعر

شعر امام علی میلاد

علی خورشید بی همتاست مردم

علی چون کوه، پا برجاست مردم

ولی افسوس بین شیعیانش

علی،‌ آری علی تنهاست مردم

\"شعر

شعر امام علی تولد

على را وصف، در باور نیاید *** زبان هرگز ز وصفش بر نیاید

على ترکیبى از زیباترین هاست *** على تلفیقى از شیواترین هاست

على راز شگفت روز آغاز *** على روح سبک بالى و پرواز

\"شعر

شعر شهریاردرباره امام علی

ای شیر خدا شاه ولایت مددی *** ای بحر سخا خان عنایت مددی

در وادی بی کفایتی حیرانم *** ای صاحب رتبه کفایت مددی

\"شعر

امام علی در شعر شهریار

در کعبه و در کنشت موجود علی است *** عالم همه طالبنند و مقصود علی است

نیک ار نگری حقیقت اشیا را *** ز آئینه کاینات مشهود علی است

\"شعر

شعر شهریار در مدح امام علی

به جز از علی نباشد به جهان گره‌گشایی / طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلایی

چو به کار خویش مانی در رحمت علی زن / به جز او به زخم دل‌ها ننهد کسی دوایی

ز ولای او بزن دم که رها شوی ز هر غم / سر کوی او مکان کن بنگر که در کجایی

بشناختم خدا را چو شناختم علی را / به خدا نبرده‌ای پی اگر از علی جدایی

علی ای حقیقت حق علی ای ولی مطلق / تو جمال کبریایی تو حقیقت خدایی

نظری ز لطف و رحمت به من شکسته دل کن / تو که یار دردمندی تو که یار بینوایی

همه عمر همچو “شهری” طلب مدد از او کن / که به جز علی نباشد به جهان گره‌گشایی

\"شعر

شعر معروف شهریار درباره امام علی

سالیست که من دوخته‌ام چشم به راهی / آن ماه که هر سال کند جلوه چو ماهی

خورشید ولایت به رحب چهره عیان کرد / خورشید نتابیده چنین خوب به ماهی

ای قبله دلها افق کعبه بیارای / بهتر ز تو بر قدرت حق نیست گواهی

هم عشق خبر داد ازین مسئله / هم عقل جز حب تو دیگر نتوان یافت پناهی

هر جا که روم نام تو بی خویشتن آنجا / چون سائل آشفته نشینم سر راهی

جان آوردم مژده که در جمع احباست / از عین عنایت به منت نیز نگاهی

آنگاه کنم فخر به عالم که نباشد / چون بنده گدایی و به کردار تو شاهی

نامت به زبان جاری و از شوق نمانده‌ست / در دیده و در سینه دگر اشکی و آهی

روشن به امید است دل امروز که فردا / شاید تو شفاعت کنی از نامه سیاهی

در راه ولایت شده‌ام رهرو و دانم / زین ره نتوان یافت به حق بهتر راهی

اصل شجر خلقت دینست هراسش / در سایه‌ات ار هست پناهنده گیاهی

با لطف تو چون کویم هر چند که باشم / سرگشته به طوفان بلا چون پر کاهی

در آن گه گنهکارم و اندیشه ندارم / آخر بشرم چون نکنم هیچ گناهی؟

یأس از کرم دوست گناهست و مرا نیست / آری همه هست گنه‌بخش الهی

اسلام به شمشیر و به تدبیر تو را راست / در جنگ چو آیی تو چه حاجت به سپاهی

ما را به ولای تو ز ما هست اگر خود / هرگز نپسندیدی از دهر ز ماهی

دلداده شوم من، از آن روی که طبعم / خوش مدح علی ساز کند گاه به گاهی

\"شعر

شعر شهریار در مورد امام علی ع

علی آن شیر خدا شاه عرب / الفتی داشت با این دل شب

شب ز اسرار علی، آگاه است / دل شب محرم سرّ الله است

شب علی دید به نزدیکی دید / گر چه او نیز به تاریکی دید

شاه را دید به نوشینی خواب / روی بر سینه دیوار خراب

قلعه‌بانی که به قصر افلاک / سر دهد ناله زندانی خاک

اشکباری که چو شمع بیزار / می‌فشاند زر و می‌گرید زار

دردمندی که چو لب بگشاید / در و دیوار به زنهار آید

کلماتش چو در آویزه گوش / مسجد کوفه هنوزش مدهوش

فجر تا سینه آفاق شکافت / چشم بیدار علی خفته نیافت

روزه‌داری که به مُهر اسحار / بشکند نان جوین افطار

ناشناسی که به تاریکی شب / می‌برد نان یتیمان عرب

تا نشد پردگی آن سرّ جلی / نشد افشا که علی بود علی

شاهبازی که به بال پر راز / می‌کند در ابدیت پرواز

شهسواری که به برق شمشیر / در دل شب بشکافد دل شیر

عشقبازی که هم آغوش خطر / خفت در خوابگه پیغمبر

آن دم صبح قیامت تأثیر / حلقه در شد از او دامنگیر

دست در دامن مولا زد در / که علی بگذرد از ما مگذر

شال می‌بست و ندایی مبهم / که کمربند شهادت را محکم

پیشوایی که ز شوق دیدار / می‌کند قاتل خود را بیدار

ماه محراب عبودیت حق / سر به محراب عبادت منشق

می‌زند پس‌، لب او کاسه شیر / می‌کند چشم اشارت به اسیر

چه اسیری که همان قاتل اوست / تو خدایی مگر ای دشمن دوست

در جهان این همه شر و همه شر / ها علی بشر کیف بشر

کفن از گریه غسال خجل / پیرهن از رخ وصال خجل

\"شعر

شعر استاد شهریار برای امام علی

وقتی تو آمدی دل ما پیش چاه بود

از فاطمه بزادی و زهرا گواه بود

وقتی تو آمدی همه نخل‎های تو

از پیش آمدند به بزمی که آه بود

وقتی تو آمدی همه آسمان شنید

فریاد دیو را که سرا پا سیاه بود

یک کعبه در شکاف تمنای دوست بود

یک قبله در سکوت سجود اله بود

وقتی تو آمدی همه کودکان شهر

دیدند ماه بهر یتیمان پناه بود

فرقت شکافت تا که دل کعبه نشکند

آری که سجده‎گاه تو چون قبله‎گاه بود

\"شعر

متن شعر شهریار امام علی

اگر به حکم تو باشند باد و آتش و آب

و یا به دست تو گردند سنگ و گل زر ناب

اگر مطیع تو گردند خلق روی زمین

وگر مسخر گردد تو را خور و مهتاب

اگر بنای معابد کنی هزاران بار

و یا به نام تو مسجد بنا شود صد باب

اگر به زهد نباشد تو را قدیم و ندیم

و یا ز کثت تقوی نباشدت خور و خواب

به هوش باش و شنو این سخن ز مردانی

بحق جمله رسولان بحق پنج کتاب

به سینه تو نباشد چو مُهرِ مِهر علی«ع»

نباشدت به دو دنیا نصیب غیر عذاب

\"شعر

شعر کودکانه اول امام علی

 در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه پیچید

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد

مـژده میـــلاد مـولا ، می کنــــد از غم رهـــــــایم

زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد

\"شعر

شعر امام علی به زبان کودکانه

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی

منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا

لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی

منبع مهــر و محبت ، صــاحب لطف و کرم

افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی

\"شعر

شعر امام علی برای کودکان

از صحبت اغیار گذشتیم علی الله
ما از همه جز یار گذشتیم علی الله

\"شعر

شعر کودکانه درباره امام علی

علی تنهاست مولود عزیز خالق اکبر **** که از دیوار، مهمان شد نه مثل انبیا از در
علی تنهاست نوزادی که گوید: باز کن مادر **** ید از قنداق تا گویم هزاران ذکر بر داور

\"شعر

شعر کودکانه درمورد امام علی

بهترین رهبر ابناء بشر کیست علیست     

به یتیمان ستم دیده پدر کیست علیست

داشت ایزدبه صدف یک دُر یک گوهر ناب       

 دُر یکدانه نبی هست و گهر کیست علیست

آنکه بر دوش رسول مدنی پای نهاد

تا کند بتکده ها زیر و زبر کیست علیست

کس نگفته است سلونی بجهان بهر بشر

انکه فرمود و به ما داد خبر کیست علیست

آنکه بر جای نبی خفت که از راه وفا

کند از جان نبی دفع خطر کیست علیست

آنکه با دیدن رخسار غم آلود یتیم

اشک می ریخت به دامن چو گهر کیست علیست

آنکه می برد غذای فقرا بر سر دوش

نیمه شب بر سر هر کوی و گذر کیست علیست

آنکه در خانه حق آمد و از خانه حق

بست از دار جهان بار سفر کیست علیست

آنکه شق القمر از تیغ عدو گشت سرش

بر سر سجده بهنگام سحر کیست علیست

\"شعر

شعر کودکانه میلاد امام علی

توی نجف یه خونه بود که دیواراش کاهگلی بود

اسم صاحاب اون خونه مولای مردا علی بود

نصف شبا بلند می شد یه کیسه داشت که بر می داشت

خرما و نون و خوردنی هر چی که داشت تو اون می ذاشت

راهی ی کوچه ها می شد تا یتیمارو سیر کنه

تا سفره ی خالیشونو پُر از نون و پنیر کنه

شب تا سحر پرسه می زد پس کوچه های کوفه رو

تا پُرِ بارون بکنه باغای بی شکوفه رو

عبادت علی مگه می تونه غیر از این باشه

باید مثِ علی باشه هر کی که اهل دین باشه

بعدِ علی کی می تونه محرم رازِ من باشه

دردِ دلم رو گوش کنه تا چاره سازِ من باشه

فردا اگه مهدی بیاد دردا رو درمون می کنه

آسمون شهرمونو ستاره بارون می کنه

چشاتو وا کن آقا جون بالای خستمو ببین

منو نگا کن آقا جون دل شکستمو ببین

\"شعر

شعر کودکانه در وصف امام علی

در سنگر عـشق رهنورد است علی

مــانند خـــدای فــرد٬فــرد اسـت علی

از او بطلب هــر آنـچه خــواهی زیــرا

در کون و مکان یگانه مرد است علی

\"شعر

شعر کودکانه درباره تولد امام علی

خدایا ذکر مان را یا علی کن

سرود بکرمان را یا علی کن

غم امروز و فردا خوردنی نیست

تمام فکرمان را یا علی کن

\"بخواب

شعر کودکانه درباره ولادت امام علی

خدا نام ولی را بُرد بالا

پیام ینجلی را بُرد بالا

تمام دست ها بودند آنجا

ولی دست علی را بُرد بالا

\"شعر

شعر در مورد امام علی و غدیر

من آوای جلی را دوست دارم

دعای «ینجلی» را دوست دارم

«دوبیتی» جا ندارد تا بگویم …

چقدر آقا علی را دوست دارم

\"شعر

شعر ولادت امام علی برقعی

گرفته یا علی لب های ما را

ندارد هیچ کس مولای ما را

اگر می شد غزل می گفتم اما

«دوبیتی» بسته دست و پای ما را

\"شعر

شعر امام علی حمیدرضا برقعی

یک روز هوای نافله خواهم کرد

با غیر علی مقابله خواهم کرد

دنیا هم اگر برابرم صف بکشد

با نام علی مباهله خواهم کرد

\"شعر

شعر برقعی درباره امام علی

پیمان خداست عهد و پیمان علی

فرمان خداست عهد و فرمان علی

آن روز که دست ها فراوان بودند

اسلام سپرده شد به دستان علی

شعر برقعی برای امام علی

من معتقدم که ذهن کوچک دارد

از آن همه عشق سهم اندک دارد

در دایره ولایت قرآن نیست

هر کس به ولایت علی شک دارد

شعر برقعی در وصف امام علی

دل عاشق عترت محمد باشد

همسایۀ عصمت محمد باشد

انکار امامت علی ای مردم

انکار نبوت محمد باشد

شعر حمیدرضا برقعی درباره امام علی

ایوبم لبریز عیوب آمده ام

با غربت سرشار جنوب آمده ام

بی صبر به خانۀ تو ای صاحب صبر

دنبال دو بیت شعر خوب آمدم

شعر حمیدرضا برقعی برای امام علی

هر صبح که با نام تو آغاز شود

در سینه نزول رحمت احراز شود

یا رب تو گواهی که ز یک بسم الله

صد ره به محمد و علی باز شود

شعر ولادت امام علی علیه السلام

آیات خدا سینجلی می گویند

اسرا خدا ذکر جلی می گویند

احمد به شعف آید و زهرا به سرور

وقتی شهدا علی علی می گویند

شعر ولادتی امام علی

سلطان سریر در غدیر است علی

هم جان رسول و هم وزیر است علی

تنها نه به کائنات مولاست علی

بر خاتم انبیا امیر است علی

شعر ولادت امام علی النقی الهادی

مرا آب و گل از خم غدیر است

وجودم از ولایت ناگزیر است

سری دارم که بر دامان زهراست

دلی دارم که در بند امیر است

شعر ولادت امام علی وروز پدر

کسی دکان نگشوده ست بی جواز علی

که رزق هیچ کسی نیست بی نیاز علی

خدا به داد ترازوی عادلان برسد

اگر حساب بسنجند با تراز علی

شعر ولادت امام علی سازگار

غم را به دل نماز پا برجا کرد

محراب عزا گرفته را دریا کرد

با زهر وضو گرفت آن تیغ آنگاه

بر فرق علی نشست و قرآن وا کرد

اشعار امام علی عربی

تا حبّ علی و آل او یافته ایم

کام دل خویش مو به مو یافته ایم

وز دوستی علی و اولاد علی است

در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

شعر امام علی سهیل عرب

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

شعر عربی درباره امام علی

آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس

در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود

شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود

سلطان سخا و کرم و جود، علی بود

شعر عربی ولادت امام علی

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

شعر عربی درمورد امام علی

هرکس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر

جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

شعر عربی شهادت امام علی

از علی آموز اخلاص عمل/ شیر حق را‌دان مطهر از دغل

در غزا بر پهلوانی دست یافت/ زود شمشیری بر آورد و شتافت

او خدو انداخت در روی علی/ افتخار هر نبی و هر وَلی

آن خدو زد بر رخی که روی ماه/ سجده آرد پیش او در سجده‌گاه

در زمان انداخت شمشیر آن علی/ کرد او اندر غزااش کاهلی

گشت حیران آن مبارز زین عمل/ وز نمودن عفو و رحمت بی‌محل

گفت بر من تیغ تیز افراشتی/ از چه افکندی مرا بگذاشتی

شعر عربی در وصف امام علی

گفت من تیغ از پی حق می‌زنم/ بنده‌ی حقم نه مامور تنم

شیر حقم نیستم شیر هوا/ فعل من بر دین من باشد گوا

ما رمیت اذ رمیتم در حراب/ من چو تیغم وان زننده آفتاب

رخت خود را من ز ره بر داشتم/ غیر حق را من عدم انگاشتم

سایه‌ای‌ام کدخداام آفتاب/ حاجبم من نیستم او را حجاب

من چو تیغم پر گهرهای وصال/ زنده گردانم نه کشته در قتال

خون نپوشد گوهر تیغ مرا/ باد از جا کی برد میغ مرا

شعر عربی فی مدح امام علی

مرا غمز کردند کان پر سخن

به مهر نبی و علی شد کهن

شعر عربی درباره ی امام علی

نترسم که دارم ز روشن دلی

به دل مهرجان نبی و علی

شعر شهادت امام علی ترکی

وگر در دلت هیچ مهر علی است

تو را روز محشر به خواهش ولی است

اشعار مدح امام علی ترکی

چو تاجی عشق مولا را قضا ارزان نبخشیدت

ازل سخت امتحان دادی که مهر او درخشیدت

شعر ترکی امام علی ع

رسد مِهر علی بر دل، ز یک مادر، نکو دامن

و الّا واضح است علت، ز رسوایی چه گویم من

شعر ترکی درباره امام علی

نکن جرمی ولی داری چو قدر انس و جان شاید

خدایت جمله با عشق علی فردا ببخشاید

شعر ترکی برای امام علی

علی آنکس که نامش سزا بر ذکر سوگند است

نداد کس چه شأنی بهر او نزد خداوند است

شعر ترکی از امام علی

به سقف آسمان این خط چو خورشیدی درخشیده

خدا بالاتر از عشق علی نعمت نبخشیده

شعر ترکی درمورد امام علی

ﻣﻦ ﻣﺴﯿﺤﯽ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﻋﯿﺴﯽ ﺍﮔﺮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ

ﺯﻧﺪﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻫﻞ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﺎﻋﻠﯽ

شعر ترکی شهادت امام علی (ع)

ﯾﺎ ﮐﻠﯿﻤﯽ ﻣﻴﺸﻮﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﺍﮔﺮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ

ﺍﮊﺩﻫﺎ ﮐﺮﺩﻩ ﻋﺼﺎ ﺭﺍ ﺍﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﺎﻋﻠﯽ

شعر نوحه ترکی شهادت امام علی

ﻣﻦ ﻏﻼﻡ ﯾﻮﺳﻒ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﺼﺮﻡ ﮔﺮ ﺑﺪﺍﻧﻢ

ﮐﺮﺩﻩ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺯﻟﯿﺨﺎ ﺭﺍ ،ﺍﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﺎﻋﻠﯽ

شعر میلاد امام علی ع

ﭘﯿﺮﻭ ﺩﯾﻦ ﺧﻠﯿﻠﻢ، ﮔﺮ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﻣﺪﻋﯽ

ﺟﺎﻥ ﻣﺮﻏﺎﻥ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺣﯿﺎ ﺍﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﺎﻋﻠﯽ

شعر میلاد امام علی و روز پدر

ﭼﻮﻥ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﻧﺲ ﻣﺮﯾﺪﺵ ﻣﯿﺸﻮﻡ

ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻗﻌﺮ ﺩﺭﯾﺎ ﺍﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﯾﺎﻋﻠﯽ

شعر میلاد امام علی علیه السلام

نابرده رنجی گنج‌هایی را به ما دادند

از سفرهٴ مولاست این نانی که من دارم

این کیست که از مقدمش خورشید می‌ریزد

آتش پرست اوست سلمانی که من دارم

شعر میلاد امام علی النقی

شیعه با عشق علی همواره عزت داشته

باولای مرتضی رمز هدایت داشته

 هرکسی که شیعه مولاست خورده شیر پاک

خوش به حالش از همان اول سعادت داشته

شعر میلاد امام علی نقی

ما غیر علی دلبر و ارباب نداریم

سوگند که بی عشق علی تاب نداریم

از روز ازل نام علی را که شنیدیم

دیوانه شده ایم و خور و خواب نداریم

شعر در مورد امام علی

بازدید : 740 تاریخ : شنبه 15 مهر 1396 زمان : 11:44 نویسنده : الیاس نظرات (0)

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

در این مطلب از سایت جسارت به خواص عرق نعناع برای نوزاد در حین بارداری و … می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد

عرقیات مختلفی در ایران وجود دارد که از گذشته های دور در طب سنتی ایرانی از آن استفاده می شده است. یکی از این عرقیات که فواید آن بسیار زیاد است ، عرق نعنا می باشد ، مقالات وکتب های زیادی در رابطه با این ماده نوشته شده است.بسیاری از مراجع و کتاب های مربوط به طب گیاهی، تاریخچه تقطیر و تولید عرق های گیاهی را ایران و مردم این کشور می دانند. بر اساس اطلاعات موجود در این کتاب های مرجع، تولید عرق گیاهی به ابن سینا و دوره های پس از او نسبت داده شده است…

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

 از هر گیاهی مانند برگ نعناع، بیدمشک، ریحان، گل محمدی یا زیره که دارای رایحه و اسانس باشد، می توان عرقیات گیاهی تولید کرد.

به گزارش سلیت جسارت به نظر می رسد که شروع تقطیر و استخراج رایحه گیاهان با تولید گلاب از گل محمدی آغاز شده و کم کم به مرحله کنونی تولید صدها نوع عرق گیاهی رسیده است. یکی از معروف ترین و رایج ترین عرق های گیاهی موجود در بازار ایران، عرق نعناع است که سوال های بسیاری در مورد آن مطرح است. به همین دلیل سراغ دکتر محمدحسین صالحی سورمقی، متخصص فارماکوگنوزی و استاد دانشکده داروسازی دانشگاه تهران رفتیم تا پاسخ این سوال ها را از ایشان بگیریم.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

عرق نعناع، فقط حاوی رایحه نعناع ترکیب شده با آب است که خاصیت ضدنفخ، ضددرد و ضداسپاسم (گرفتگی) دارد.

تولید عرق نعناع

از هر گیاهی مانند برگ نعناع، بیدمشک، ریحان، گل محمدی یا زیره که دارای رایحه و اسانس باشد، می توان عرقیات گیاهی تولید کرد. برای تولید عرق گیاهی، ابتدا آب و ماده معطر که همان گیاه باشد، می جوشانند. پس از تبخیر آب، عملیات سرد کردن بخار و تقطیر به صورت سنتی یا صنعتی انجام می شود و مایعی که با تقطیر به دست آمده ، همان آب معطری است که ما ایرانی ها به آنها عرق گیاهی می گوییم. طی فرآیند تبخیر و تقطیر، اسانس و رایحه گیاه داخل مولکول های آب نفوذ می کند و در اصطلاح علمی، آب معطر مقطر تولید می شود. این آب های معطر مقطر، علاوه بر طعم و رایحه خوبشان، خواصی هم برای بدن دارند. ما ایرانی ها معمولا فقط به مایعی که از گلبرگ های گل محمدی تهیه می شود، «گلاب» می گوییم و سایر آب های معطر مقطر را «عرق گیاهی» یا «طبی» می نامیم.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

از آنجا که تمام ترکیب های نعناع وارد عرقش نمی شود، نمی توان همه خواص برگ نعناع را به عرق آن هم نسبت داد ولی مصرف این عرق گیاهی، پس از غذا و برای رفع دل درد و نفخ یا هضم بهتر غذا مفید است.

عرق نعناع دو آتشه

اگر میزان گیاه نسبت به حجم آب بیشتر باشد و رایحه و اسانس بیشتری در مولکول های تقطیرشده آب جمع شوند، اصطلاح «دو آتشه» را برای عرق گیاهی به کار می برند. عرق

دو آتشه، همان عرق اشباع شده یا با عطر بسیار غلیظ است. مثلا میزان برگ نعناعی که برای تولید یک شیشه عرق نعناع دو آتشه استفاده می شود، بسیار بیشتر از برگ نعناعی است که برای تولید یک ظرف عرق نعناع معمولی به کار می رود.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

عرق نعناع ضد نفخ است و می‌تواند باعث کاهش درد معده شود و برای بادشکن هم می‌تواند به خوبی استفاده شود و برای بعضی از دل‌دردها، دل‌پیچه‌ها، رفع سوء‌هاضمه و اینگونه بیماری‌ها فرآورده خوبی است.

فرق عرقیات با هم

دقیقا همین طور است. از آنجا که ماده موثر در عرقیات گیاهی، اسانس و رایحه موجود در آنهاست، هرچه عرق گیاهی بوی بیشتری داشته باشد، یعنی اسانس بیشتری در مولکول های آب وجود دارد و خواص درمانی بیشتری دارد بنابراین خاصیت ضد نفخ و ضد درد عرق نعناع های دو آتشه، به مراتب از انواع معمولی شان بیشتر است.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

این گیاه برای کمک به هضم معده بسیار مفید است و افرادی که مشکل گوارشی دارند، می‌توانند از عرق نعناع استفاده کنند.

تفاوت عرق نعناع پاستوریزه و سنتی

هر ماده ای که پاستوریزه شود، عاری از وجود هرگونه آلودگی میکروبی و انگلی است پس آلودگی های احتمالی، در عرق نعناع های کارخانه ای که عبارت پاستوریزه روی آنها درج شده، وجود ندارد.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

نعناع تازه چون دارای اسانس بیشتر است مسلما خواص درمانی بیشتری هم دارد ولی حرارت دادن باعث کم شدن خاصیت آن می‌شود. از برگ‌های این گیاه برای خوشبو کردن ماست و دوغ نیز استفاده می‌شود که مفید است. دم‌‌کرده عرق نعناع هم برای تقویت معده و روده کاربرد دارد.

آلودگی عرق نعناع

عرق از فرآیند تقطیر به دست می آید و مایعی که تقطیر می شود، کاملا استریل و عاری از هرگونه آلودگی است اما امکان دارد آلودگی از طریق ظرف آلوده یا فردی که عرق را به صورت سنتی تولید و بسته بندی می کند، به محصول نهایی راه یابد. به همین دلیل نمی توانیم بگوییم که عرق نعناع های سنتی کاملا استریل یا کاملا آلوده هستند. اگر عرق نعناع در کارگاه های خانگی با شرایط بهداشتی تهیه و از ظرف های پاکیزه برای بسته بندی آن استفاده شود و خود تولیدکننده هم مسایل بهداشتی را رعایت کند، دیگر نباید نگران وجود آلودگی در آن بود.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

اگر عرق نعناع به صورت خوراکی وارد بدن شود تاثیری در از بین بردن بوی بد دهان ندارد اما اگر کسی از اسانس نعناع به عنوان دهان شویه استفاده کند حتما مفید است.

خاصیت عرق نعناع

عرق نعناع، فقط حاوی رایحه نعناع ترکیب شده با آب است که خاصیت ضدنفخ، ضددرد و ضداسپاسم (گرفتگی) دارد. از آنجا که تمام ترکیب های نعناع وارد عرقش نمی شود، نمی توان همه خواص برگ نعناع را به عرق آن هم نسبت داد ولی مصرف این عرق گیاهی، پس از غذا و برای رفع دل درد و نفخ یا هضم بهتر غذا مفید است.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

این گیاه اثر ضدمیکروب دارد؛ پس اگر عرق نعناع را به عنوان دهان‌شویه روزی چند بار استفاده کرده یا آدامس نعناع مصرف کنیم، خوب است اما اینکه گیاه آن را بخوریم به نظر نمی‌آید که اثر خوب یا خاصی روی بوی بد دهان داشته باشد. نیم استکان عرق نعناع یا مثلا قرص نعناع مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی اگر از نعناع زیاد استفاده شود سیستم گوارشی را تحریک می‌کند.

مصرف عرق نعناع

نه، معمولا میزان استانداردی برای مصرف این عرق های سنتی وجود ندارد و نمی توان حجم کاملا مشخصی برای مصرف آنها برای افراد در گروه های سنی و جنسی مختلف در نظر گرفت. البته می توان پیشنهاد کرد که اگر احساس نفخ و دل درد داشتید، حدود یک استکان در هر وعده، عرق نعناع مصرف کنید. اگر غلظت و بوی عرق نعناع زیاد باشد، می توان به مصرف نصف استکان از آن هم بسنده کرد.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

معمولا میزان استانداردی برای مصرف این عرق های سنتی وجود ندارد و نمی توان حجم کاملا مشخصی برای مصرف آنها برای افراد در گروه های سنی و جنسی مختلف در نظر گرفت

منع مصرف عرق نعناع

نه، فقط افرادی که به خود گیاه نعناع حساسیت دارند و با خوردن آن دچار واکنش های آلرژیک می شوند، نه تنها عرق نعناع، بلکه هیچ یک از محصولاتی را که بر پایه گیاه نعناع تولید شده است، نباید مصرف کنند.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

معمولا میزان استانداردی برای مصرف این عرق های سنتی وجود ندارد و نمی توان حجم کاملا مشخصی برای مصرف آنها برای افراد در گروه های سنی و جنسی مختلف در نظر گرفت

نگهداری از عرق نعناع

بهتر است تمام عرق های گیاهی از جمله عرق نعناع در ظرف های شیشه ای نگهداری شود. از آنجا که شیشه های رنگی (مانند شیشه های سبز یا قهوه ای) نور کمتری از خود عبور می دهند، استفاده از آنها برای نگهداری از عرقیات از شیشه های شفاف بهتر است. پس از ظرف های شیشه ای، ظرف های فلزی (مانند ظرف های آلومینیومی) بهترین ظرف ها برای نگهداری از عرق ها هستند. این روزها برای پایین آوردن قیمت نهایی محصول از پلاستیک برای بسته بندی بطری های عرق استفاده می شود اما پلاستیک، برای نگهداری این محصولات مناسب نیست. به همین دلیل بهتر است یا عرقیاتی که در شیشه هستند بخرید یا آنها را پس از خرید در ظرف های شیشه ای رنگی یا فلزی پاکیزه و بدون بو بریزید. تمام عرق های گیاهی باید در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند. اگر فروشنده ای عرق را بیرون از مغازه و در معرض آفتاب قرار داده بود، از خرید محصول او خودداری کنید.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

عرق نعناع , عرق نعناع خواص , عرق نعناع در دوران بارداری , عرق نعناع برای اسهال نوزاد , عرق نعناع و یبوست

نعناع ماده‌ای به اسم منتول دارد که باعث احساس خنکی در دهان می‌شود. منتول اثر ضد درد خوبی دارد اما در عرق نعناع این ماده خیلی کم است؛ بنابراین اگر به دنبال اثر ضد دردی هستیم باید از منتول استفاده کنیم

بهترین زمان مصرف و نشانه فساد عرق های گیاهی

معمولا روی بسته بندی عرقیات سنتی تاریخ تولید و انقضا وجود ندارد و گاهی فقط تاریخ تولید روی بسته بندی نوشته می شود. بهتر است عرق های گیاهی را حداکثر ۶ تا ۱۲ ماه پس از تولید مصرف کنید تا از خاصیت آنها بهره مند شوید. فساد عرق گیاهی را هم می توان از ظاهر آن متوجه شد. عرق سالم و عاری از آلودگی، کاملا شفاف است. وجود هر گونه کدورت یا رسوب در عرق های گیاهی می تواند نشان دهنده وجود آلودگی های میکروبی یا قارچ و کپک، درون آنها باشد و باید از مصرف چنین محصولاتی خودداری کرد.

عوارض و خواص و دادن عرق نعناع برای نوزاد و یبوست در دوران بارداری برای اسهال نوزاد

بازدید : 251 تاریخ : جمعه 14 مهر 1396 زمان : 20:35 نویسنده : الیاس نظرات (0)

گالری دانلود عکس قلب شکسته عاشقانه زیبا انسان و گل فانتزی برای پروفایل

در این مطلب از سایت جسارت تصاویر  بسیار زیبایی از عکس قلب را در دسته عکس برای شما تهیه کرده ایم.امیدواریم این مطلب مورد توجه همه شما عزیزان قرار گیرد

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب

در سجده گاه عشقت سر مینهم به خاکت اى پادشاه عزیز قلبم قربان قلب پاکت

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته

اگر دوستش داری

باید همه چیز را بشکنی

تا قلب او شکسته نشود هیچوقت!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل

کاسب کهنه کار من! باز بساط می کنی؟!

جنس دلت به شهر ما، خوب فروش می کند

عشق حراج می کنی؟، قلب اجاره می دهی؟!!

نرخ خریدنت مرا، خانه به دوش می کند…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی

بهترین آرایش ها در زندگی :

حقیقت برای لب ها

بخشش برای چشم ها

نیکوکاری برای دست ها

لبخند برای صورت

عشق برای قلب

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و عشق

گفتی که در قلب تو خواهم ماند و ماندی

از آن زمان هم قبله کمی مایل به چپ شد …

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان

از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع میشود

نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدنم

قلبم  چشمم  گوشم  مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف

شده باشند نازنینم!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته متحرک

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق،

مرا در خود کشیدی ای برمودای من…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب تیر خورده

واقعا چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی!

به نگاهی می شکند

به لحنی میسوزد

برای دلی می میرد!!

به نگاهی جان میگیرد

و به یادی می تپد…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک

چشم از قلب شکایت کرد و گفت:

تو چرا عاشق میشوی و من باید اشک بریزم؟

قلب گفت :

چشم تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ

کاش میشد روی قلب سرنوشت

لحظه های با تو بودن را نوشت …

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته واقعی

زندگی یعنی عشق

عشق را تازه کنیم

عشق را با همه ی قلب خود اندازه کنیم

زندگی کوتاه است کوتاه…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته عاشق

اگه شکستن قلب و غرور صدا داشت

عاشقان سکوت شب را ویران میکردند …

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته زیبا

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند، در قلب بیشتر یاد میشوند!

مثل  تو دوستت دارم قلبم…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته بامتن

یک نفر قلب تورا بی سحرو جادو میبرد

بی گمان من میشوم بازنده و او برنده!

یک نفر از خواب بیدارم کند!

دارد کسی

با خودش؛ عشق مرا بازو به بازو می برد!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته عاشقانه

لیاقت میخواهد

بودن در قلب دخترکی که تمام دنیایش، حرف های نزده اش است…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته شده

از حس قشنگ عاشقی لبریزم

در بانک دلت منتظر واریزم

در جیب دلم هر چه محبت دارم

آنرا به حساب قلب تو میریزم!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته جدید

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی عزیز

بدون هیچ نائب السلطنه ای

کسی نمیداند چه لذتی دارد نازنین

بهترین پادشاه تاریخ را در

دل داشتن…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب شکسته با کیفیت Hd

مینویسم عشق بخوان قلب عزیز

مینویسم عشق بخوان نفس عزیز

مینویسم عشق بخوان روح عزیز

مینویسم تو بخوان من عزیز

مینویسم ما بخوان عشق نازنین!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل رز

عزیز بودن جرم نیست

امتیازیست که تو در قلب من داری و خیلی ها ندارند!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل عاشقانه

قلب من سکونت نگاه کسی است که از اعماق وجودم دوستش دارم حتی در فاصله ها

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل متحرک

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی عزیز

بدون هیچ نائب السلطنه ای

کسی نمیداند چه لذتی دارد نازنین

بهترین پادشاه تاریخ را در

دل داشتن…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل سرخ

صبر کن

عشق که شکل گرفت

لب، قلب، چشم، گویا می شود

و ذهن!!

پاک می شود از غبار!

آن وقت

با من باش، همیشه ی من…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل فانتزی

بنازم قلب پاکت مادری من

بگردم دور خاکت مادری من!

سیاه شد روزگارمن سیاه شد

خدایا مادرم از من جداشد

فلک با من چرا چون نا روا کرد!

که یکدم مادرم از من جدا کرد…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل قرمز

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلب من طاقت این همه خوشبختی رو نداره!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل جدید

اگر گناه انقدر بزرگ بود که نتوانستی ببخشی بدان گناه بزرگ نیست قلب تو کوچک است !!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و گل های زیبا

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو!

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزار آرزو!

آرزویم هیچ قلب بی قرارم مال تو…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی عاشقانه

هرگز نگران اینکه قلب مردی رو شکستی نباش

دربدترین حالت رگ به رگ شده

وروز بعد مثل ساعت کار میکنه

خدا این موجودات سخت جان و سخت عنصرو ازمون نگیره!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی زیبا

اگر کسی را دوست داری به او بگو زیرا قلبها معمولا با کلماتی که ناگفته می مانند میشکنند

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی جدید

هرگاه قلبتان برای دیگران می تپد ،

فرشتگان برایتان دست تکان می دهند

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی متحرک

عشق کلید شهر قلب است، به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی برای موبایل

زندگی به موسیقی نزدیک تر است تا به ریاضیات ؛ ریاضیات وابسته به ذهن اند و زندگی در ضربان قلبت ابراز وجود می کند.

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی برای پروفایل

اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند،می‌شکنند

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی وزیبا

در رنجی که ما میبریم، درد نه تنها در زخم هایمان بلکه در اعماق قلب طبیعت نیز وجود دارد.در تغییر هر فصل، کوهها، درختان و رودها ظاهری دگرگونه می یابند.همانگونه که انسان در گذر عمر، با تجربیات و احساساتش تحول می یابد، در دل هر زمستان، تپشی از بهار و در پوشش سیاه شب، لبخندی از طلوع نمایان است…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی خوشگل

وصیت چارلی چاپلین به دخترش:

هر وقت قلب لخت یک پسر را دیدی تن لختت را به او نشان بده…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب فانتزی باکیفیت

کاش همیشه دزد گیر قلب ادمها روشن باشه تا با هر نگاه صدای دزدگیرشون یادشون بیاره یه نفر منتظرانهاست .به امید به صدا رد امدن دزدگیر ادمها اما فقط یه بار

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و عشقی

قفسم را مشکن 

تو مکن ازادم

 گر رهایم سازی

 به خدا خواهم مرد

 من به زنجیر تو عادت دارم

 بار ها در پی این فکرکه در قلب توئم

باتو احساس سعادت کردم  

به خدا خوش بختم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و عشقولانه

قلب ، مهمانخانه نیست که آدم‌ ها بیایند

دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند

قلب ، لانه‌ ی گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود

و در پاییز باد آن را با خودش ببرد

قلب؟ راستش نمی دانم چیست،

اما این را می دانم که فقط جای آدمهای خیلی خوب است!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب و Love

برای بودنت میمانم ،وبرای دیدنت میمیرم ،باش تا بمانم ،و بمان تا نمیرم.

دریا بسیار است،اما غرق شدن در چشمان تومرا عادت شده.

دوست داشتنت نفس است نه هوس تا باشم و باشی.

من قلب خاکی ام را   سنگ فرش قدم هایت میکنم.

من  هر روزعاشقانه تر می نویسم تا همه تب کنند در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه تو.

و اسپندی دود میکنم در تمام نوشته هایم تا عاشقانه هایمان راچشم نزنند

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب عشق

اگه عشق تو توی قلبم نبود

نمیدونم این قلب من زنده بود؟

نمیدونم این زندگی بی تو هم

تا اینجا که هستم واسم مونده بود؟

یه روز اومدی توی احساس من

شدی اول و آخر حرف من

چشام توی چشمای تو عشقو دید

اون احساس پاکو خود دل شنید

میخوام که نره عشقت از قلب من

بمونی یه عمری تو دستای من

بشه خونه تو،دو تا شونه هام

بگیری دو دستامو محکم مدام

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب عشقی

بعضیا مرگ مغزی شدن انگار !

هر روز قلبشون رو اهدا میکنن به یکی !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب عشقولانه

پیامبر (ص) :

در انسان پاره گوشتى است که اگر آن سالم و درست باشد،

دیگر اعضاى بدنش هم با آن سالم می شوند و هرگاه آن بیمار شود،

دیگر اعضاى بدنش بیمار و فاسد مى‏گردند.

آن پاره گوشت، قلب است.

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب عشقانه

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب عشقى

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکسهای قلب عشق

انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان واقعی

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان بدون خون

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان Hd

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان سیگاری

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان سیگاری

لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان با کیفیت بالا

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم  . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان با جزییات

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان طبیعی

همیشــــه دلتنگی

به خاطر نبـــــــودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسی در کنارت استـــــــ

که حواسش به تــــــــو نیستــــــــ

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان در دست

همیشه قصه ی شب در همین خلاصه شدست؛

تو غرقِ خوابی و من غرقِ آرزوی توام…!

محسن محدی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب انسان با اجزا

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است  به لرزه انداخته چهار ستون دلم را

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس دل شکسته متحرک

من از قبل “باخته” بودم

“مچ انداختن”

بهانه ای بود؛

برای گرفتن دوباره ی “دست تو”

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس های قلب شکسته متحرک

تو در آنجا ، من اینجا بی قرارم

دل صبری تو داری من ندارم

به قربون دل صبرت بگردم

به دیدار شریفت انتظارم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

تصاویر قلب شکسته متحرک

تک گل واشده ای گفت صبا را عشق است

بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است

گل و بلبل بنشسته به کنار

سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب تیر خورده متحرک

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد

خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکسهای قلب تیر خورده

می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد

بوی تنت را بگیرد

آغوشت را از من بگیرد

چه احساس مبهمی است حسادت !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

تصاویر قلب تیر خورده

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر

چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب

افسوس که مهتاب شدی وقت سحر

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

دانلود عکس قلب تیر خورده

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کسی تلخی لبخند مرا درک نکرد

های های دل دیوانه ی من پنهانی است

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس از قلب تیر خورده

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس عاشقانه قلب تیر خورده

در هیاهوی زندگی دریافتم:

چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

در حالیکه گویی ایستاده بودم

چه غصه هایی که فقط به غم دلم حاصل شد

در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود

به همین سادگی!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس هایی از قلب تیر خورده

آسمان می بارد گل می میرد

تو نه گل باش نه آسمان

زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک جدید

دلم برای یک نفر تنگ است…

نه میدانم نامش چیست…

و نه میدانم چه می کند…

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم…

رنگ موهایش را نمی دانم…

لبخندش را هم…

فقط میدانم که باید باشد و نیست…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک خوشگل

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید

عید بر چهره چون ماه تو می باید دید

نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت

سال نو با طرب و غلغله شوق دمید

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک عاشقانه

بگذارید انشا بنویسم …

موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟

به نام خدا

هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک برای موبایل

تو باشی و هوای بهار و من قدم به قدم فدایت می شوم

تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم

به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم

به بن بست ها ، به خیابان هایی همه با یک نام …

دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم

راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس

خانه آن جاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک زیبا

گفتی چه خبر؟ از تو چه پنهان خبری نیست

در زندگی ام، غیر زمستان خبری نیست

در زندگی ام، بعد تو و خاطره هایت

غیر از غم و اندوه فراوان خبری نیست

انگار نه انگار دل شهر گرفته ست

از بارش بی وقفه ی باران خبری نیست

ای کاش کسی بود که می گفت به یوسف

در مصر به جز حسرت کنعان خبری نیست

از روز به هم ریختن رابطه ی ما

از خاله زنک بازی تهران خبری نیست!

گفتند که پشت سرمان حرف زیاد است

از معرفت قوم مسلمان خبری نیست!

در آتش نمرود تو می سوزم و افسوس

از معجزه ی باغ و گلستان خبری نیست!

در فال غریبانه ی خود گشتم و دیدم

جز خط سیاهی ته فنجان خبری نیست

گفتی چه خبر؟

گفتم و هرگز نشنیدی

جز دوری ات ای عشق، به قرآن خبری نیست…

امید صباغ نو

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک فانتزی

تنها مسافری که دلم بازگشتش را نمیخواهد

قاصدک ایست که آرزوی آمدن تو را در آن دمیدم …

“تو” برگرد…

قاصدک را چشمی در راه نیست…

تو را من چشم در راهم…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک انسان

بدون که همیشه چشم انتظارم ، بدون که تو خیالتم تنها نیستی

بدون که یه جایی یه کسی همه ی دنیاش تو هستی

اینو بدون که با فاصله ها هرگز کمرنگ نمی شی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک برای وبلاگ

یاد گرفتـــه ام

انسان مدرنـــی باشــــم

و هــر بار که دلتنـــــــگ میشــــوم

بـه جای بغـــــض و اشــــک

تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه

هوای بـــد ایــن روزهــا

آدم را افســــــــرده میکنـد ..!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب متحرک دانلود

هیچ وقت نگفت دوستت دارم

ولی همیشه

شالی را سر می کند

که میداند به او نمی آید

اما

من برایش گرفته ام …

آریا نوری

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ قرمز

به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن

ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ شده

پنجره ات را باز کن

جیره ى شهریورت دارد به اتمام مى رسَد،

هوا دلش هواىِ عاشقى کردن مى خواهد،

هوا دلش قدم زدن روى برگ ها را مى خواهد،

از قدم زدن کنار ساحل خسته شده است،،

بگذار باد پاییزى بر طره ى موهایت بوزد،

اجازه ده که بارانِ پاییز وجودت را خیس کند،

نترس، چتر لازم نیست: اعتماد کن،

خودت را به باران بسپار ،

دستانت را باز کن،

سرت را رو به آسمان نگاه دار،

بگذار قطرات باران خیسىِ چشمانت را بشوید،

نفس بکش،در میان پاییز نفس بکش،

بس است گرما،بس است بى بارانى و بى بادى،

که گفته است پاییز غم گین است؟

وقتى که صداى برگ هایش ،در زیر پاى توست؟

وقتى که وزش بادش لاى موهاى توست؟

وقتى که تلفیق رنگ هایش،به هارمونىِ گونه هایت نزدیک

است…

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ زیبا

عشق یعنی پاک ماندن بسیار

آب ماندن در مسیر انجماد

در حقیقت عشق یعنی سادگی

در کمال برتری ، افتادگی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ متحرک

چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن

وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن

ای کاش می دانستی بدون تو وبه دور از دست های مهربانت زندگی چه سخت است

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب بزرگ عاشقانه

خورشید را در آغوش گرفته ای

پاهایت را به بوسه دریا سپرده ای

موهایت را به دست نسیم

چه خوش غیرتـــــــم من !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکسهای قلب بزرگ

در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس بزرگ قلب انسان

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !

اما در کنار هم معجزه می آفرینند ،

درست مثل من و تو …

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس بزرگترین قلب

یک فصل از یک قصه؟

نه! این را نمی خواهم

می خواهم از این پس

تمامِ ماجرا باشی . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس بزرگترین قلب دنیا

همه

لرزش دست و دلم

از آن بود که

که عشق

پناهی گردد،

پروازی نه

گریز گاهی گردد …

“احمد شاملو“

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 96

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 2017

بــــآور کن تــوقعِ زیآدی نـــیست

اینـــــکه فقـــط گـاهی احـسآس کنم

یـــک مـــــرد آغــــوشش را بــــرایِ گــــریه هــآیم بـــــآز کــــرده!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب جدید

بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این  ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس های قلب

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای  پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد  پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس ها و تصاویر قلب

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون همسری زیباتر از گل دارم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

تصاویر و عکس قلب

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا اخر عمر هـمسرمـ

در میان اوج تنهــــایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا هـمسرم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس زیباترین قلب دنیا

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش

کنار گذاشته ام . . .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

بهترین عکس قلب

ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ

ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ

ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

زیباترین عکس قلب

شبی بود برفی

هوا سرد بود و کولاک

بهانه ای برای با هم بودن!

زیر چترم تا پایان کوچه همراه شدی

کاش هوا همیشه سرد و برفی باشه

تا من و تو بهانه ای برای با هم بودن داشته باشیم!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب باحال

کاش میشد تا تمام عمــر همراهم شوی

تا نگردم گم به راه زنـــدگانی هـمسرم

در شب تار و غمین قلب من تو امدی

تا شدی تنها ستاره در شب من هـمسرم

آسمان آبی چشمان تو مال من است

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب ناراحت

من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من

تا زیباترین زندگی را برایم بسازی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب خوشحال

مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 2016

تا زنم پر در میان آسمانت هـمسرم

زندگی از مهرو لبخند پر شور و شر است

عاشقم بر آن کلام مهربانت هـمسرم

چشمه پاک وزلال مهر تو جاری بود

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 2018

لحظاتی در زندگی وجود دارند که

آنقدر دلتنگ کسی می شوید که

فقط می خواهید او را از رویایتان

بر چینید و در واقعیت درآغوش بکشید

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 97

تو این سکوت بی کسی صدای دلدار و ببین

تو این شبا تو رویاها چهره عاشق رو ببین

وقتی دلت تنگه براش بغض چشاتو میگیره

تو لحظه های عاشقی نم نم بارون رو ببین

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 1396

تشنه ام هر دم به رود مهربانی هـمسرم

آسمان تار قلبم را تو روشن کرده ای

پس بمان در قلب بیتاب نگاهم همسرم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب 1397

تنها برای چشمان تو می نویسم عزیزم

تا بدانی محبت و عشق را در چشمان تو اموختم نازنینم

تنهایم مگزار که عاشقانه تو را دوستت دارم!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب خفن

برای تو می نویسم :

برای تویی که قلبت پاک است !

برای تویی که تنهایی ام پر از یاد توست

برای تویی که قلبم منزلگـاه عشق توست

برای تویی که عشقت معنای بودنم است .!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب خسته

در “” حسرت قبل “” ماندن، چیزی جز از دست دادن امروز نیست؛

توفقط یک‌بار هجده ساله خواهی بود..

یک‌بار سی ساله..

یک بار چهل ساله..

و یک بار هفتاد ساله..

در هر سنی که هستی، روزهایی عالی را تجربه میکنی،

چرا که مثل روزهای دیگر، فقط یک‌بار تکرار خواهد شد.

هر روز از عمر تو زیباست و لذتهای خودش را دارد،

به شرط آنکه زندگی کردن را بلد باشی .

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب نکش

بابعضی هاحالِ آدم یک جوری می شود

یک جورِمفید …

از آن مفید هایی که شبیه خوردن آب یخ وسط گرمای تابستان هست ،

یاشاید هم شبیه خوردن گوجه سبزبانمک هست ،

شبیه قدم زدن در زیر باران ….

می‌دانی آدم خیالش یک جورِخاص راحت هست ،

راحت از آن که خوبیشان هیچوقت

ته نشین نمی‌شود …

این جور آدم ها شبیه فرش رنگ به رنگ نمی شوند ،

شبیه باران می مثل !

همین قدر لطیف …

همین قدر آرام …

همانقدر دلنشین …

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب با هم

وقتی میتوانستم صحبت کنم

گفتند؛ گوش کن

وقتی میتوانستم بازی کنم

کار کردن یادم دادند

وقتی کاری پیدا کردم

ازدواج کردم

وقتی ازدواج کردم

بچه ها آمدند

وقتی انها را درک کردم

مرا ترک کردند!

وقتی یاد گرفتم چگونه زندگی کنم

زندگی به پایان رسید…!

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس دو قلب

برای زندگیمان رژیم بگیریم

رژیم کمترحرص خوردن رژیم کمتر غصه خوردن

رژیم بی‌اندازه مهربان بودن بی‌ریا کمک کرد ن بی‌توقع دوست داشتن

بیایید همگی با هم رژیم آرامش بگیریم

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلوب

 و عشق پزشک حاذقی است !

که نسخه ی تمام درد هایم را لابلای موهای تو پیچید . . .

مهرداد حق محمدی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب با کیفیت بالا

تو اگر پائیز زردی ٬ واسه من بهار سبزی

تو اگر هوای سردی واسه من همیشه گرمی

تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری

تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی

تو اگه غرق نیازی ٬ واسه من یه بی نیازی

تو اگه رفیق راهی ٬ واسه من یه تکیه گاهی

عکس قلب , عکس قلب شکسته , عکس قلب عاشقانه انسان , عکس قلب و گل فانتزی

عکس قلب

بازدید : 834 تاریخ : پنجشنبه 13 مهر 1396 زمان : 11:50 نویسنده : الیاس نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 1,829
  • بازدید سال : 11,603
  • بازدید کلی : 125,943
  • مطالب