loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

الیاسون

تعبیر خواب غذا تعبیر خواب غذا خوردن با معشوق و مرده ، خواب غذا دادن به مهمان و مهمانی رفتن و غذا خوردن ، تعبیر خواب سفره ، تعبیر خواب خورشت قیمه ، تعبیر خواب دعوت شدن به مهمانی ، تعبیر خواب نذری دا

تعبیر خواب غذا

تعبیر خواب غذا

تعبیر خواب غذا خوردن با معشوق و مرده ، خواب غذا دادن به مهمان و مهمانی رفتن و غذا خوردن ، تعبیر خواب سفره ، تعبیر خواب خورشت قیمه ، تعبیر خواب دعوت شدن به مهمانی ، تعبیر خواب نذری دادن در سایت پارسی زی . با ما همراه باشید.

غذا در خواب دیدن

تعبیر اصلی غذا خوردن در خواب نیکو و بسیار خوب (نعمت و روزی) می باشد. غذا نعمت و خیرو برکت و روزی است. اما حالت های مختلفی دارد طعم و مزه غذا شیرینی ،تلخی غذا ، طعام  ، دیدن شوری و … که شما در ادامه این مقاله اختصاص از سایت پارسی زی می توانید به طور کامل و مختصر تعابیر مختلف غذا خوردن در خواب با حالات مختلف را مطالعه بفرمایید.

اگر شخصی در خواب ببیند غذای خوش بو و مطبوع را تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی صحت و تقویت بدنی.
اگر شخصی در خواب ببیند غذا از از اجزاء بدن حیوانات است تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی خوب است و اگر از گیاهان باشد مفید است.
اگر شخصی در خواب ببیند غذا بد رنگ و گندیده و بد بو است تعبیر و بیانگر این می باشد که :یعنی در شما کراهت به وجود میاید.
اگر شخصی در خواب ببیند غذای سالم را ندارد تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی بیماری و رنجوری .
اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که میخورد شور است تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی گرفتار غم و اندوه یا خشم می شود.
اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که میخورد تلخ است تعبیر و بیانگر این می باشد که :یعنی تلخ کامی و شکست است .
اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که میخورد دارچین و فلفل داشته باشد تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی گرفتار تلخ کامی می شوید.

تعبیر خواب غذا خوردن در مکان های مختلف

اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که میخورد زردی زعفران و زردچوبه را تشخیص دهید تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی غمگین وناراحت می شوید.
اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که میخورد ترش است تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی غم و اندوه دارد.
اگر شخصی در خواب ببیند که به مرده ایی غذا داده تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی خیرات است.
اگر شخصی در خواب ببیند که مرده ای دیده و غذا میخورد تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی برایش از این دنیا خیرات می فرستند.
اگر شخصی در خواب ببیند که غذا خوردن مرده را تعبیر و بیانگر این می باشد که : یعنی کار خیری است که به هر دو طرف سودی رسانده است.
اگر شخصی در خواب ببیند که به بیابانی سفر کرده است و غذا میخورد تعبیر و بیانگر این می باشد که :یعنی در سفر مالی به دست می آورید.
اگر شخصی در خواب ببیند که در شهر و یا آبادی و یا در خانه یک دوست است و غذا میخورد تعبیر و بیانگر این می باشد که :یعنیبه پولی می رسید که تامین می شوید و احساس آرامش می کنید.


اگر شخصی در خواب ببیند که در آشپزخانه غذا صرف می کنید تعبیر و بیانگر این می باشد که :یعنی به وسیله همسرتان پولی به دست می آورید.

حضرت دانیال دیدن غذا (طعام) خوردن در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد و ان طعام دشوارتر و بیمزه است تعبیر و نشانه آن این است که خلاف خوشی می باشد و رنج و اندوه کند. اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد و ان طعام ترش مزه است تعبیر و نشانه آن این است که ان شخص بیمار می شود. اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد و ان طعام شیرین مزه است تعبیر و نشانه آن این است بر عیش خوش است.

جابر مغربی دیدن غذا (طعام) خوردن در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد در خانه تعبیر و نشانه آن این است که آخر عمر او نزدیک است. اگر شخصی در خواب ببیند غذای او را مرده خورده است تعبیر و نشانه آن این است که غذا گران شود.

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن غذا (طعام) خوردن در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد نعمت و خیرو برکت و روزی است اما نوع ، رنگ ، طعم ، مزه ، مکان صرف آن در تعبیر تأثیر مثبت و منفی می‌گذارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شخصی در خواب ببیند غذایی که می خورد  بد رنگ و متعفن و بد بو باشد تعبیر و نشانه آن این است که در شما کراهت بوجود می اید و بیماری و رنجور می شوید.روی هم رفته دیدن غذا در خواب خوب است به شرطی که سالم و مأکول باشد.

لوک اویتنهاو دیدن غذا (طعام) خوردن در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد خوردن ان تعبیر و نشانه آن این است که در آمد خوب میباشد. اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد و غذاهای ناشناخته است تعبیر و نشانه آن این است که از بین رفتن شادی‌ها میباشد. اگر شخصی در خواب ببیند غذا می خورد و غذاها بیمزه است تعبیر و نشانه آن این است که بیماری میباشد. اگر شخصی در خواب ببیند آدم‌های که در حال غذا خوردن میباشند تعبیر و نشانه آن این است که دعوت خواهید شد. اگر شخصی در خواب ببیند غذایی سوخته است تعبیر و نشانه آن این است که خبار ناخوشایند میباشد.

برچسب ها : تعبیر خواب غذا , تعبیر خواب غذا خوردن , تعبیر خواب غذا پختن , تعبیر خواب غذای نذری , تعبیر خواب غذا و مهمان ,
بازدید : 825 تاریخ : سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 22:22 نویسنده : الیاس نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 9,905
  • بازدید کلی : 124,245
  • مطالب